Old February 20th 06, 10:54 AM posted to rec.collecting.stamps.marketplace

Default Nederland en Suriname

Beste Mensen,

Gisterenavond heb ik weer flink wat kavels op de eBay en Qoop veilingen
gezet.

Op eBay staan negen nieuwe Nederlandse kavels met een totale
cataloguswaarde van ruim 250 euro. Alle kavels hebben een inzet van 83
eurocent zonder enige reserves. De kavels bestaan deze keer uit kleine
collecties postfris, ongebruikt en gebruikt. W.o. kindervelletjes,
Internationaal gerechtshof, luchtpost, combinaties uit postzegelboekjes ed.

Teven heb ik gisterenavond op de Qoop veiling 38 nieuwe kavels Suriname
gezet. Dit zijn kavels bestaan met name uit losse betere nummers en series.
Ook een paar kleine collecties zijn aanwezig. Allen uit de periode 1873-
1975 postfris, ongebruikt en gebruikt. De totale cataloguswaarde is maar
liefst ruim boven de 850 euro met een inzet van tussen de 10 en 25 procent
van de cataloguswaarde!

Om alle zegels te bekijken ga naar mijn website:

http://postzegels.dse.nl of
http://members.chello.nl/w_vanwijk/index.html

en klik op de aangegeven link

Met vriendelijke groet,